Just another WordPress site

Light
Dark
Sepia

Prima data cu AirBNB a fost genial!

O mare parte din amintirea unei vacante este data si de cazare. Pe vremuri cand calatoream singuri clandestin nu prea ma interesa unde stateam. Am dormit intr-un pat cu o gaura in mijloc la un hotel din Bangkok. Dar a fost funny, eram proaspat casatoriti si nu prea ne deranja nimic pe vremea aia. :))

Am inceput sa fiu mai atenta unde stam de cand plecam cu copiii. Nu caut sa fie lux, ci doar confort si un mediu sigur pentru ei.

De exemplu cand mergem la mare ma asigur ca locul in care stam nu are gresie alunecoasa pe jos. Am frică de gresie alunecoasa, apa pe jos, cazaturi pe spate etc.

Vara asta a fost prima data cand am testat AirBNB. Pana acum am stat doar la hotel. Si desi a fost ok, e mai complicat pentru ca de multe ori copiii adorm la ore diferite. Tin minte ca anul trecut ma plimbam cu Raul in brate prin receptie, pana il culca Florin pe Sasha in camera. Cam asta a fost primul motiv pentru care mi-a placut ideea de a incerca Airbnb. Sa bagi 4 oameni in aceeasi camera, oricat de mare ar fi, nu e ok.

Al doilea motiv a fost mancarea :)

Imi place sa luam masa in oras si sa testam chestii locale, dar 7-8 zile sa facem asta de 3 ori pe zi este greu. Cand ne punem la masa deja foamea e mare, pana ajunge mancarea mai mult alerg dupa copii. E complicat. Si nici sa ii pun la desene animate zilnic nu am vrut. Mi-am dorit sa ne bucuram cu totii de fiecare moment. Sa nu fie nici prea greu si nici prea usor pentru ca nu exista asa ceva.

Asa ca am inceput sa ne uitam dupa o casa frumoasa pe Airbnb. Una in care care sa incapem 2 familii pentru ca am mai fost cu niste prieteni care au si ei doua fetite de varsta apropiata cu baietii nostri.

Am gasit casa, in poze era superba, locatia buna, la cateva minute de plaja. Totul arata minunat. Proprietarul ne astepta acolo, ne-a lasat cheia si ne-a spus sa il sunam pentru orice avem nevoie.

Nu am avut nevoie de nimic in plus. :)

Era o casa absolut superba, cu terasa mare si cu vedere la mare. In interior era decorata in stil nordic. Mult alb, lemn, tavan inalt, simplist si curat. M-am bucurat mult pentru ca stiam cate zile stam acolo, cate dusuri dupa fiecare plaja va trebui sa fac copiilor, cat o sa alerg dupa ei, cat o sa sara in pat, cate hainute o sa spal si o sa intind zilnic. O sa va ganditi ca nu suna a vacanta insa a fost!

Am avut o bucatarie superba, exact cum imi doresc si pentru acasa. Cu blat de lemn, mobila alba, farfurii turcoaz de la Ikea. Ikea cea de pretutindeni. Am luat mancare pentru mic dejun. Vin si bere pentru noi. Dimineata mancam cu totii si a fost foarte fain asa. Pranzul sau cina le luam in oras. In rest pregateam mereu ceva nou, am gasit multe chestii faine la supermarket acolo in Sicilia.

Copiii au venit cu jucarii si au avut mereu de facut un lego sau un puzzle. Casa era pe 3 nivele, si practic parterul era livingul si bucataria unde stateam cu totii. Banuiesc ca a fost gandita special pentru a fi inchiriata famililor mari. Terasa imensa, cu masa si scaune. Cateva seri am cinat acolo, comandam din oras sau gateam noi. A fost bine de tot!

Iata link catre aceasta casa, daca vreti sa stati si voi fix acolo: Booking.com

Mai multe informatii despre zona in care am stat in Sicilia: AirBNB, Tripadvisor.

Povestisem intr-un articol anterior ca a fost prima data vacanta reusita de la cap la coada. Eu cred ca o mare parte se datoreaza faptului ca am fost in grup si ca am stat intr-o casa mare cu totii. Copiii au nevoie de spatiu sa alerge fara sa stai cu frica ca patesc ceva sau ca deranjeaza pe cineva. Si daca ei se simt bine, si noi ne simtim bine.

Aaaa… sau era happy mom, happy kid? :))